قیمت خانه، برآوردی از هزینه‌های مربوط به صفر تا صد مراحل ساخت ساختمان است. بخش قابل توجهی از پول مصرفی در این بخش، به تامین مصالح اولیه، به‌خصوص آهن‌آلات، اختصاص می‌یابد.

انواع میلگرد، تیرآهن، نبشی و ناودانی در بخش‌های مختلف ساختمان به کمک بتن و دیگر مصالح در کنار هم اسکلت اصلی ساختمان را شکل می‌دهند. برای ساخت جزئیات دیگر، همچون نما نیز به این مقاطع فولادی استحکام بالا احتیاج است. بررسی قیمت میلگرد در سایزها و برندهای مختلف مانند قیمت میلگرد ۱۶، قیمت میلگرد شاهین بناب و همچنین قیمت تیرآهن ۱۴ و سایر سایزها می‌تواند در درک اثر نرخ آهن آلات بر مسکن به شما کمک کند.

حجم مصرف بالای این گونه مصالح، نشان می‌دهد که در پیش بینی‌ قیمت مسکن ۱۴۰۲، نباید تاثیر قیمت روز آهن آلات را نادیده گرفت. هر چند که تاثیر عواملی که در تعامل این دو بازار دخالت دارند، یعنی نرخ ارز را نباید از یاد برد. پیش بینی قیمت آهن در سال ۱۴۰۲ می‌تواند به بررسی قیمت آینده مسکن کمک کند.

خرید آهن آلات ساخت مسکن
همانطور که در این مطلب بحث شد، آهن‌آلات در برآورد قیمت تمام شده مسکن و معاملات آن، نقش و تاثیر به‌سزایی دارد. به خصوص زمانیکه خودتان تصمیم به ساخت بگیرید، نوسانات بازار آهن می‌تواند برایتان یک دغدغه باشد. در اختیار نداشتن لیست قیمت لحظه ای میلگرد، قیمت تیرآهن ۲۰ و دیگر مصالح فلزی ساختمانی، می‌تواند شما را در ساختمان‌سازی اذیت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed